Дивилася “12″, читала “ШО”..

Декабрь 28th, 2007

Вибачте, але зовсім неноворічна тема. Накипіло.

Яких героїв у сучасному російському кінематографі зображують українцями? Ніколи не звертали увагу? Мої спостереження вже от-от мали вилитися у блозі, як я натрапила на статтю у грудневому “ШО”. Називається “Амплуа: хохол”.Ось тут вона є у формі подкасту. Раджу прослухати.

Українець - це такий собі пришелепкуватий провінціал, жадібний, зрадник, ледар, готовий будь-що проміняти на шмат сала та вареники. Принаймні такий образ найчастіше малюють російські кінематографісти. І при всій моїй повазі до фільму “12″ (дійсно гарна картина), тут теж не обійшлося без “типового” персонажу - такий собі незлобний простачок, скряга, що викликає зневагу.

Подібними персонажами пестріють російські серіали. Солдати з кадетами і їм подібні.. Тут просто насміхаються…

А народ гамає! Дивиться якусь муть, де з нього знущаються - і мовчить, тільки чавкає. Де хоч якась самоповага? Це не про вас? Та невже?

Згадаємо “Брата-2″, де герой Сухорукова, вбиваючи українського “мафіозі”, додає: “Ето тєбє за Сєвастополь!”

Серіал “Автономка” наші крутити побоялися… Там ми просто закляті вороги Росії. А кажуть, що політики (при чому саме наші) розпалюють міжнаціональну ворожнечу між українським та російським народом. Та невже?

квартира трехкомнатная в одессе посуточно .

21 коментарів до “Дивилася “12″, читала “ШО”..”

  1. LaSet станом на Декабрь 29, 2007 12:36

    Це дуже помітно і це робиться свідомо

    навіть у Львові не розмовляють такою жахливою російською з хохляцьким акцентом

    особисто я на свій рахунок це не сприймаю бо розділяю громадян України на хохлів та власне українців.

    хоча нехай сміються, може хохли швидше людьми стануть і почнуть поважати себе, що приведе до поваги іншими

  2. Olenka станом на Январь 1, 2008 14:18

    коли сміються - це ще півбіди, але якщо виставляють ворогами.. кому це треба?

  3. LaSet станом на Январь 1, 2008 14:33

    Вороги є в кожної нації, це політика

    як кажуть на Галичині: “Москалі мені не друзі”

  4. Olenka станом на Январь 1, 2008 15:48

    дурновата політика

  5. LaSet станом на Январь 1, 2008 16:14

    така політика була завжди

    але не варто хвилюватись, в москалів вже друзів майже не залишилось, одні сраколизи. Україна змінила орієнтири і тепер москалі тільки шкодять собі

    в них що не нація то якісь недороблені, один ваня дурачок найрозумніший ;)

  6. Ігор станом на Январь 3, 2008 06:15

    У нашому випадку (Росія-Україна) - це політика, нав’язування держави, культура самого народу, історичні переживання… Деякі росіяни не можуть жити без ворогів. Майже 70 років вони бавилися в “холодну” війну. Їм не цікаво, коли нема з кого посміятися, на кого свої біди вилити.
    Хоча, якщо взяти інші держави, то там ситуації - аналогічні (чи більш-менш схожі). Так, до прикладу, англійці завжди кепкують з французів, називають їх у фільмах “жабоїдами”. Так уже склалося історично… Хоча всюди має бути міра.

  7. Olenka станом на Январь 5, 2008 12:03

    Можливо, дійсно, така ситуація є нормальною? якщо це не тільки в нас таке робиться… Не вистачає здорового патріотизму.

  8. Ігор станом на Январь 9, 2008 04:15

    > “Можливо, дійсно, така ситуація є нормальною?” (Olenka)
    Вона [ситуація] не є нормальною ;)

    P.S. Спочатку народ має навчитися себе поважати, а тоді вже вимагати чогось від інших (imho).

  9. Olenka станом на Январь 9, 2008 10:26

    Ігоре, деяким ще треба зрозуміти, що вони за народ )

  10. Ігор станом на Январь 9, 2008 10:35

    На жаль, так і є :(

  11. jarofed станом на Февраль 5, 2008 15:27

    Цікаво, а я про ту Оленку подумав, коли потрапив на цей блог?…

    А по темі: стереотипізація національностей притаманна далеко не лише росіянам. Подивіться американські фільми, в яких кожен америкос (в прямому чи переносному розуміння) так і кричить: “Моя нація - найкраща”. А вороги - завжди виставляються у негативному світлі.

    А про що може свідчити одна із фраз, озвучених наприкінці російського фільму “Код апокаліпсису”, яку промовив американський генерал: “Ні! Я не збираюся воювати з Росією!” ???

    Коротше, хто гроші платить - той і музику замовляє. І немає сенсу нарікати на погані москальскі фільми - від того вони кращими не стануть. Слід розвивати свою власну індустрію. І тоді, можливо (нехай навіть у художньому просторі кінематографу), якийсь москаль нарешті видихне перед смертю: “А я завжди так мріяв бути Українцем!”

  12. sez станом на Февраль 5, 2008 15:48

    Кляті москалі, що й говорити =)))

  13. Ігор станом на Февраль 5, 2008 16:56

    “Кляті москалі, що й говорити =)))” (sez) - трохи некоректне висловлювання :) Важко від когось вимагати поваги, не поважаючи самому :)

  14. sez станом на Февраль 5, 2008 17:07

    Ігор

    Погоджуюсь :)

    Ну, я-то жартував, але якщо ми постійно будемо спускати на гальмах такі уяфвлення про українців, то це погано скінчиться… Для нас… Бо в світі нас вважатимуть саме такими, якими нас показують у відомих фільмах…

  15. Ігор станом на Февраль 5, 2008 17:19

    Якщо ми наведемо лад в себе в країні: піднімемо добробут простих людей, наведемо лад в медицині і судовій гілці, не ділитимемо Україну на два табори, то й світ прислухатиметься до здорового глузду (правди), а не до вигадок з відомих фільмів.

  16. Olenka станом на Февраль 5, 2008 18:39

    jarofed, я не знаю, про кого ви там думали )) але я вас особисто не знаю.. хоча ваші блоги читаю. за них - дякую.

    а по темі, погоджусь із Ігорем: треба розвиватися- друзям на радість, ворогам на заздрість :)

  17. jarofed станом на Февраль 5, 2008 20:12

    Я вже зрозумів… ;) Просто була у мене одна знайома Оленка Зміючка ;)
    А потім прочитав твій перший пост у цьому блозі, і зрозумів, що мабуть помилився…

    За хороший блог - також дякую.

  18. sez станом на Февраль 6, 2008 08:10

    Ігор
    Olenka

    Нажаль, навести лад в країні буде дуже важко, в тому числі і через такі от фільми, які дуже вагомо підтимують пяту колону - а вона і без того дуже міцна :( Інформаційна та культурна блокада ворогів - дуже сильна штука :) Особисто я покладаю великі сподівання на рішення Конституційного Суду про дублювання іноземних фільмів та на ті дії, що мають послідувати…

  19. Ігор станом на Февраль 6, 2008 09:55

    Перший (хоча, мабуть, не надто вагомий) крок на шляху до встановлення ладу в країні - це те, що ми ведемо свої блоґи українською. Це мало, але воно вже працює. Я наприклад, свій перший сайт http://formula.co.ua (не блоґ) умисне не робив російськомовним, хоча розумів, що він приносив би в такій ситуації більші прибутки з реклами та й кількість відвідувачів була б значно більшою. Але… всіх грошей не заробиш.

    Від кожного по можливостях :)

  20. Olenka станом на Февраль 6, 2008 12:42

    sez: Побачимо, що з того вийде. Головне, щоб дублювали якісно..

    Ігор: Мій http://vvp.org.ua (блоґ :) ) також українською. Намагаюся реалізувати свої можливості.

  21. Jlya станом на Июль 6, 2008 11:22

    А по темі: стереотипізація національностей притаманна далеко не лише росіянам. Подивіться американські фільми, в яких кожен америкос (в прямому чи переносному розуміння) так і кричить: “Моя нація - найкраща”. А вороги - завжди виставляються у негативному світлі.

    )) метко, Так уже склалося історично…
    нездоровпатріотизм

Trackback URI | Підписатися на коментарі по RSS

Відповісти

Ім`я (обов`язково)

Email (обов`язково)

Ваш сайт

Висловіть свою думку!

    Про мене

    Привіт, незнайомцю! Мене звуть Оленка. Ти потрапив на мій блоґ. Хочеш дізнатися щось про мене - читай :)

    RSS Olenka

    Мене вже читають


    Спільнота українських науковців Ukrainian Scientists Worldwide
    Моя робота
    Лінки
  • Топ коментаторів
  • Хвото
    Мої фото Flamber.ru
    Управління
    UA TOP Bloggers